.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار وزیر ورزش به رویانیان و فتح‌الله‌زاده
وزیر ورزش و جوانان با تمجید از روند برگزاری انتخاب کمیته ملی المپیک گفت که این انتخابات در فضایی سالم و بدن حاشیه برگزار شد و افرادی انتخاب شدند که توانایی خوبی برای پیش بردن امور ورزش دارند. وی همچنین به انتقاد از رویه مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پرداخت و هشدار داد در صورتیکه اظهارات آنها به همین روال ادامه داشته باشد در تصمیماتش تجدید نظر خواهد کرد.

مهر: محمود گودرزی با بیان اینکه اتفاقات اخیر در انتخابات کمیته ملی المپیک تاثیر گذاشته بود اظهار داشت: البته با سعه صدر و همکاری دوستان در بخش های مختلف که وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها انتخابات را بدون مشکل برگزار کردیم. امروز نشان داده شد که همه دوستان از بلوغ لازم برخوردار هستند.

وی با تاکید بر اینکه اخلاق ورزشی در انتخابات کمیته ملی المپیک رعایت شد تاکید کرد: این انتخابات هیچ حاشیه ای نداشت و در محیطی آزاد و دموکراتیک برگزار شد. ترکیب کمیته ملی المپیک هم تقریبا عوض شده و در کل مجموعه خوبی روی کار آمده است.

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد مسئولان جدید کمیته المپیک در این فرصت کم بتوانند بیشتر تلاش کرده و کمبودها را جبران کنند تا ورزشکاران به موقع برای مسابقات پیش رو آماده شوند. وی همچنین تاکید کرد که در سایه آرامش و همدلی ورزش ایران می تواند به توفیقات بیشتری دست یابد.

گودرزی با اشاره به کناره گیری افشارزاده از انتخابات المپیک و تصمیم وی برای همکاری با او به عنوان مشاور عالی خاطرنشان کرد: افشارزاده از دوستان قدیمی من است. او فردی است که از صبح زود تا پایان شب تلاش می کند اما دیگر نیاز بود تا تغییری در نوع کارش داشته باشد و به همین دلیل او را مشاور عالی خود کردم تا بتوانیم از تجربیاتش استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: افشارزاده با استعفایش درس بزرگی داد به کسانی که می خواهند همزمان با یک دست چند هندوانه بردارند.

وزیر ورزش و جوانان در بخشی از گفتگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: بودند افرادی که توانایی حضور در انتخابات را داشتند اما به خاطر یکسری قوانین نتوانستند در این عرصه ورود کنند. امیدوارم در آینده این مشکلات برطرف شود تا طیف بیشتری بتوانند در انتخابات حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه از حالا نمی توان در مورد عملکرد مدیران جدید نسبت به مدیران گذشته کمیته ملی المپیک پیش داوری کرد اظهار داشت: علاقمند بودم که همه در انتخابات شرکت می کردند که اگر اینگونه می شد گزینه های با صلاحیت بیشتری برای انتخابات با هم رقابت می کردند اما در هر صورت قوانین اجازه این کار را نداد.

گودرزی با بیان اینکه انصراف علی آبادی توصیه وی نبوده است گفت: من نه تنها به علی آبادی بلکه به هیچ فرد دیگری توصیه ماندن یا کنار رفتن از انتخابات نکردم. کسی پیدا نمی شود که حرفی در این مورد از من شنیده باشد. البته پیش از مجمع جلسه ای با علی آبادی داشتم که می خواست انصرافش را اعلام کند. وزارت ورزش همه را به یک چشم می بیند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: به همه افرادی که تا این مرحله در انتخابات کمیته المپیک صاحب رای شده اند احترام می گذارم. آنها را افرادی توانمند می بینم و امیدوارم با یکدلی و وحدت و در نظر گرفتن تمام جنبه ها باعث موفقیت ورزش شوند. ما پنج ماه از سال را از دست داده ایم و باید تلاش کنیم در مدت زمان باقیمانده تلاش بیشتری داشته باشد.

وی در بخش دیگری از گفتگو با خبرنگاران در مورد صحبت های اخیر مطرح شده از سوی مدیران سرخابی گفت: برخی مدیران خود را گرفتار حواشی و جنگ زرگری و لفظی می کنند. در حالی که اینگونه صحبت ها زیبنده نیست. از آنها خواسته ام به این مسائل کمتر دامن بزنند که اگر رعایت نشود به سایر رده ها هم کشیده می شود. امیدوارم این کار دیگر تکرار نشود و آنها از جنگ لفظی و زرگری بپرهیزند. قطعا اگر تکرار شود تجدید نظر می کنیم.

گودرزی در مورد اینکه مدیران پرسپولیس و استقلال گفته اند وزارت ورزش برای ما تره هم خورد نمی کند گفت: خیلی میل ندارم وارد این صحبت ها شوم. هیات مدیره این دو باشگاه باید موضوع را مدیریت کنند و آن را رها نکنند. این خواسته همیشگی ماست.

وی ادامه داد: قرار بود سرخابی ها از برندی که دارند و تماشاگرانشان در جهت خودکفایی استفاده کنند. نمی شود که هر وقت که کم آورند سراغ دولت را بگیرند.

" رویانیان گفته وزیر ورزش از من خوشش نمی آید و اگر بگوید می روم". محمود گودرزی در این مورد گفت: ترجیح می دهم در اینگونه موارد صحبت نکنم. ضمن اینکه باید تمام تصمیمات توسط هیات مدیره خودشان لحاظ شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.551 seconds.